Forum Arsenium Strona G│ˇwna Arsenium
Pierwsze polskie forum o Arsenium!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

hej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Arsenium Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 21:55, 10 Kwi 2014    Temat postu: hej

troch─Ö maj─ů tam wysokie ceny dlatego poszukuje dalej mo┼╝e uda si─Ö po┼é─ůczy─ç dobre + niedrogie
[link widoczny dla zalogowanych]
chcialam kupic spodnie to niby dobre a u g├│ry co┼Ť sie lekko wylewa nie wiem czy tak to ma by─ç cholera?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam problem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 43 lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pomoglo po 10dniowej kuracji z tym ze teraz co chwila siku mi sie chce ;p i gdy juz pojde sie wysikac to yyy leci kilka kropelek przy czym bardzo mnie boli wiec nie wiem czy to z tego czy coo...

Lubie Ilizarowa - kosc nie powinna chyba sie zlamac po zdjeciu aparatu, jesli bylby odpowiedni zrost... [link widoczny dla zalogowanych] Ja mog─Ö ci poleci─ç bardzo dobr─ů wiza┼╝ystk─Ö i wspania┼é─ů kobiet─Ö, tu [link widoczny dla zalogowanych] jest salon tej Pani.
I ta komisja? Co s─ůdzicie o tym produkcie? pozdro... ale fakt, efekty niez┼ée....juz teraz widze efekty Internetowy przyjaciel b─Ödzie ratowa┼é sw├│j zwi─ůzek. [link widoczny dla zalogowanych]
Planujemy z ┼╝onk─ů sprowadza─ç ciuszki z Angli bo mamy tam dost─Öp do takich rzeczy w dobrych pieni─ů┼╝kach. Moja przyjaciolka miala usuwana tarczyce z powodu potwornej nadczynnosci. mam kolege ktory ma 30 lat a pajakow boi sie bardziej niz ja (o ile to mozliwe) bo nawet nie moze patrzec na zdjecie pajaka bo go trzesie. Nie wiem jak oni to zrobili ale pomimo kr├│tszych w┼éos├│w po poprawce wysz┼éo zaj**i┼Ťcie. Powodzenia. Po m─Öcz─ůcym wyrywaniu lekarka stweirdzi┼éa, ┼╝e to si─Ö kwalifikowa┼éo na zabieg (nie bardzo wiem czym to si─Ö r├│zni od takiego usuwania), ale ja bylam szcz─Ö┼Ťliwa, ┼╝e ju┼╝ po. w tym czasie mia┼éam te┼╝ kilka przerw.
:/ moje pytanie brzm po ilu dniach od brania luteiny pojawi mi sie owulacja ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, ze niczszy - ale rozja┼Ťnianie i trwa┼éa tak samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
hmm czarny psuje ponoc do wszystkiego wiec jakies delikatne snadalki i hmm torebka pasujaca stylem do bluzeczki moze jakas czern z cekinami lub ozdobami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hej jestem z sosnowcaposzukuję takze zespołu na wesele, mozecie cos polecic , prosze info na maila

- i co by┼Ť powiedzia┼éa gdyby ksi─Ö┼╝a (tak jak imamowie) jawnie nawo┼éywali do zab├│jstw ??
[link widoczny dla zalogowanych]
na maxa ja s┼éucha┼éem kilka dni p┼éaczu ┼╝e j─ů tam zawioz┼éem i mam przer─ůbane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=56292 4390396210&set=a.207177032637616.51658.199499336738719&type= 1&theater
Ja rowniez nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

schn─ů jak chc─ů, same, od czasu do czasu ugniatam je palcami, na koniec wgniatam jaki┼Ť wosk lub piank─Ö i gotowe [link widoczny dla zalogowanych] Mija ju┼╝ tydzi┼ä od kiedy zaczynam si─Ö odchudza─ç i musz─Ö przyzna─ç ┼╝e jest mi cie┼╝ko.
cze┼Ť─ç wam dziewczyny dzi─Öki za wsparcie bo wiadomo ze jak kazdy daje takie umoralniajace gadki + media zaczynamy se zastanawia─ç czy watro ale ja wszystko sprawdzilam co mozliwe Fanka ten lek bio bra┼éa moja znajoma, ona zawsze testuje na sobie wszystkie wynalazki, zachwyca┼éa si─Ö aloesem, pazurem rekina itp. Przy zdrowych w┼éosach szampon powinien sam zejsc bez sci─ůgania przynajmniej jak ja szamponami traktowa┼éam w┼éosy to schodzi┼éy zawsze same. Napisz prosze czy przez te 2 miesi─ůce ─çwiczy┼éa┼Ť, czy mia┼éa┼Ť jak─ů┼Ť diete i ile wazy┼éa┼Ť przed? To sobie zaloz, co za problem? [link widoczny dla zalogowanych]
Na moj─ů pomara┼äczk─Ö dzia┼éa rewelacyjnie. Nie mog─Ö dopasowa─ç wg ┼╝adnej tabeli. pan doktor nie przej─ů┼é si─Ö moj─ů obecno┼Ťci─ů, jednak je┼Ťli przypadkiem to czyta, niech pami─Öta, ┼╝e byle studentka mo┼╝e i nie ma kasy, ┼╝eby prywatnie do niego biega─ç, ale wystarczy taki post na forum i setki dziewczyn dowiedz─ů si─Ö, jakim jest naprawd─Ö prostakiem. Zasypianie jest w zasadzie natychmiastowe. Ale najpierw zabieg....ehhh, co za ┼╝ycie.... Teraz pracuje tam Dr Broma!!!!!!!!!!!!!!. ale marz─ů mi si─Ö :
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie przyjmuj moich obietnic, obiecam cokolwiek, by wyj┼Ť─ç z k┼éopot├│w.
Par─Ö miesi─Öcy temu pofarbowa┼éam je kremem koloryzuj─ůcym, kt├│ry po ok 26 myciach mia┼é znikn─ů─ç;/ I d**a ci─ůgle jest, a w┼éosy mi po┼╝├│┼ék┼éy heh Chcia┼éabym sie tego pozby─ç z g┼éowy;/ Moje odrosty maj─ů ok 3 cm i nie wim co robic?
Bydgoszcz tak trzyma─ç!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W plynie zawarte sa sole, ktore dodatkowo sciagaja do jelita grubego wode.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co do Cichopek to juz dawno mialam wrazenie, ze kreuje sie na taka sympatyczna i przyjazna osobke.
[link widoczny dla zalogowanych]
kabanosy plus pomidorki koktajlowe. No ni, poczekam i zobacze, moze poprzestawiaja cos w rozkladzie organizowanych kursow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak jak przy uzależnieniu samo odrzucenie stymulacji prysznicem nie załatwia sprawy.
der Gang ,der Vorlust die - e die Katze , die Ende , die Blume - i die Freundin , die ├ärztin , die L├Ąuferin - frau die B├╝rokauffrau , die Bankkauffrau - ei die Schneiderei , die Schweinerei , die Tr├Ąumerei , - keit die S├╝├čigkeit , die M├╝digkeit , die Herzlichkeit- heit die Gesundheit , Krankheit , die Faulheit - schaf die Freundschaft , die Br├╝derschaft , die Gesellschaft - ung die Sendung , die Heizung , die Endung - at -ik -ion - ie -ur -enz die Universit├Ąt , die Kritik , die Position die Demokratie , die Kultur , die Existenz -wiele nazw drzew i kwiatow jest rodzaju zenskiego :die Tann dieEiche ,die Rose ,die Lilie das -chen(zdrobnienia) das H├Ąuschen , das M├Ąuschen , das H├Âschen -lein(zdrobnienia) das H├Ąuslein , das M├Ąuslein , das H├Âslein -ment das Testament ,das Dokumen -nis dasGeheimnis , das Gef├Ąngnis , das Gleichnis -tum das Griechentum , das Brauchtum , das Eigentum -um das Datum , das Mauseum , das Zentrum Rzeczowniki utworzone z innych czesci mowy :
[link widoczny dla zalogowanych]

Cze┼Ť─ç dziewczyny! [link widoczny dla zalogowanych] Piszcie jak chcecie wiedziec wiecej czy nawiazac kontakt/przyjazn.
Larry ilu u was jest kierowc├│w w oddziale i po ile godzin pracuj─ů? To samo z Much─ů. Ja tez wisze w zaleg┼éosciach, konczy sie czerwiec a ja siedze jeszcze w maju, takze nie martw sie, wszystko w zywcu tak dziala...to zmiany przepisow tak daja popalic...ale kto wie moze gdyby nie to to bysmy nie pracowaly..... google: chcia┼éabym Cie prosi─ç zeby┼Ť mi napisa┼éa jak przebiega┼éo u Ciebie chudniecie na meridi , jak d┼éugo juz ja bierzesz, jak sie czujesz i jakie efekty . [link widoczny dla zalogowanych]
Dzieje si─Ö tak tylko wtedy, gdy towarzysz─ů mi opisane wy┼╝ej objawy. Mutantex, masz 100% racji, mi te dzia┼éania przyczyni┼éy si─Ö do rozwodu z jego winy. mixsaj jest super to m├│j towarzysz w kuchni Euthyrox 1492 - bmr mam nadzieje ┼╝e to nie przypadek i ┼╝e meridia nie ma negatywnego wp┼éywu na nasze \embrionki\....jednak zdaje siebie sprawe, ┼╝e negatywne skutki tego typu lek├│w mog─ů pojawi─ç sie po kilku latach...... razem z rodzin─ů na wczasy do ┼╗ywca naklejki z butelek zrywa─ç,albo pomaga rozwozi─ç to co pozamawia┼é.A mo┼╝e ju┼╝ biedaka wywalili bo nie wyrobi┼é planu.hihihi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
błękit czy beż.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wynocha st─ůd !!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Już teraz opuchlizna niemalże zeszła jest tylko niewielki twardy guz na dole szczęki, ból jeszcze jest ale już taki z którym da radę funkcjonować.
na mas─Ö pyt.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wskazane jest, aby zawierał witaminy odpowiedzialne za kondycję włosów, paznokci oraz skóry.
Powiedz tak naprawd─Ö czego szukasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze wasi byli zmadrzej─ů jednak po jakims czasie - ojcami s─ů juz na zawsze.Moga nie chciec byc z wami, ale obowiazki wobec dzieci powinni wypelnia─ç. [link widoczny dla zalogowanych] I okaza┼éo si─Ö, ┼╝e absolutnie niepotrzebnie.
:/... Jedno zako┼äczenie miesi─ůca ju┼╝ w tej firmie prze┼╝y┼éam, to wiem. Przy niezdrowym, od┼╝ywianiu si─Ö organizm nie jest zdolny do odtwarzania normalnej b┼éony ┼Ťluzowej jelit. Tola78 mo┼╝na zamieni─ç wo┼éowin─Ö na kurczaka ale jeszcze lepiej na indyka, indyk w przeciwie┼ästwie do kurczaka ma mniejszy indeks glikemiczny. Nie wydaje mi si─Ö, ┼╝eby ten problem by┼é zwi─ůzany z wiekiem. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam Po plamach nie zostanie nawet ┼Ťladu. Mysle ze spokojnie mozesz sobie to poczytac Moj szef,zawsze m├│wi pacjentkom tak , Zobaczymy jaka bedzie odpowiedz. Mojej mamie i mnie pomoglo wiec waro wyprobowac. Problem nigdy wi─Öcej nie powr├│ci┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale jak??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie bolało.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wtedy prawdopodobnie trzeba przyjmowac dodatkowo wapn i potas, a najlepiej skonsultowac sie z endokrynologiem.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Arsenium Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin